:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, June 16, 2009

Astaga!

citer sikit dulu eh pasal trip aku..

Masa hari ke-3, kami shopping pagi ke Pasar Tasik, Pastu g Tanah Abang.. maha daasyat tempat shopping kat jakarta.. lagi standard dr kita... semua dalam mall. x main la jual2 cam kat Chow kit or Jalan TAR.. ok. itu bukan cerita yg nk aku sampaikan..

ni cite pasal food. hari ke 3 baru la kita makan kat luar... aku ngan mak yg kepenantan 7 kelaparan (dah kul 3 ptg)... terus naik ke food court kat di lantai delapan ... mata dah pinar, otak dah penat, kaki dah cramp... aku ckp kat mak , kita makan ni je la... (x dan dah nak tgk mknn sekaliling)...

sekali aku nk order food, aku tgk la combo2 ape yg ada kan.. sekali aku baca...

"ASTAGA FAMILY 1"
"ASTAGA FAMILY 2"
"ASTAGA FAMILY 3"

aku pon pelik kan.. sbb kat luar tulis KFC.. oo maybe KFC indon lain sket kot. aku fikir camtu la kan... pas oder, kami pon mkn la anak banak...

Then Kazen aku dtg bawak KFC. dia pon tanya aku mkn aku. aku ckp la KFC.. dia tanya awat pelik... aku pon ckp maybe kat sini KFC set dia lain sket kot.. sekali pandang2... laaaa CFC laaa... CFC = California Fried Chicken... terus aku ASTAGFIRULLAH



No comments: