:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, March 16, 2010

FREE PS Giveaway! - By Ms Moon

FREE Photoshoot by


Yeayyy!!! sgt tergedik2 aku nk join, walaupon terhegeh2 aku nak buat entry ni... So, Kak Moon sila lah pilih daku yg chomel ini.. (bodek okeh!)



Syarat2nyer:



1. Jadi my blog follower
:: I follow you lalink ::


2. Jika anda ada blog ..buat 1 entry bermula ngan ayat nih....
"Saya tingin sangat nak ber PS kerana....." . Sila sambung ek . Jangan la panjang sangat n jangan la pendek sangat cukup utk menarik perhatian Moon . U can letak any gambar pun boley tapi yg berkaitan la ek

"Saya teringin sangat nak ber-PS kerana...."

1. Bulan March adalah Birthday saya (4/3/1982)

2. Bulan ini juger Anniversary perkahwinan saya yg pertama (29/3/2009)

3. So, saya nak sgt ber-PS outdoor shoot sbb mase kawen aritu kita x sempat buat outdoor shoot sbb hujan. Sob.. Sob..

4. Saya nk celebrate birthday + anniversary saya dlm keadaan yg meriah!

5. So, saya sgt suke kalo event2 ini di photoshoot kan sbb percaya dgn hasil kerja Kak Moon & Cyberphotog Team yg semakin mantap!

6. Saya masih suka melihat photo2 yg di ambil oleh kak moon & team semasa majlis pernikahan & persandingan tahun lepas. Tak jm=emu selak album gambar tu . :D

7. Photo adalah sesuatu memori yg perlu dirakam kan dan menjadi kenangan yg terindah. Setiap moment tidak akan ada yg berulang di waktu yg lain. So, setiap moment adalah sgt berharga.

8. Seperti yg pernah saya luahkan pada kak moon... sy nak sgt bergambar di persisiran pantai. Sama ada di waktu pagi, or si senja kala.. (bayangkan... alangkah indahnyer)

9. Saya mau ulang kegembiraan saya berPS bersama k.moon n Team. Happy jer kan?

10. Kali ni mau PS best2, sampai lebam la .. Out door please!!!



Sweet Memories - Hasil kerja K.Moon & Team
Majlis pernikahan & persandingan Alyn & Ee

3. Lepas dah wat entry tew sila la bagitau Moon kalau tak mana la ai nak tahu kan . Leave kan URL entry tew kat my comment ..nanti moon ley klik n baca entry anda
:: Sudah Komen , Sudah Link K. Moon. Check it out ya! ::

4. Pemenang nyer sorang je ek ..yg paling kreatif n paling menarik minat Moon akan menang 1 hr PS session with moon . Lokasi di area KL aje ye ..
:: Saya x mo di Kl. Saya mau kat Sepang Gold Coast ye! ::

5. Date PS ..nanti moon akan runding ngan pemenang sebab kena tgk schedule ai jugers ...
:: Bila2 ajer... (eceh.. mcm konfem je menang, perasan sudahhh) ::

6. So tunggu apa lagi ...selamat mencuba ..
:: Done. Pilih la saya yer..hikhikhik ::

No comments: