:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, June 20, 2011

Singapore: Day 1

Pagi Sabtu sepatutnya bertolak jam 7.30pagi. aku yg malam sebelum tu balik keje dah la lambat, pehtu wat macam2 hal lagi la kan. So malam tu takde packing2 pon. Pagi tu bgn, mandi2 baru kemas. Tak de gosok2, mak sumbat je semua lam beg!8.30 baru ler turun… transfer barang2 aku kat bonet mak. Hehehhe.. semak mcm stor bonet aku. Check air kete semua, adik aku yg no.2 tu tak turun2. Semak otak aku!




8.45 baru dia turun , singgah beli nasi lemak dulu and gerak. Tu ponnnn… sibuk call sana sini, siap singgah Sucasa jumpa kawan dia, g top up handphone la.. aih.. budak ni! Dekat kul 10 la baru masuk tol Sg Besi. Kul 12 benti kat R&R Machap, brunch terus… tupon makan berjam2!




@ Stulang Laut, JB - Lengang jeeee

Kul 1 baru gerak and sampai kat JB Sentral isi minyak and isi card nak masuk Singapore. Sebelum tu kawan aku Shaz yg keje imigresen kat Tambak call suh aku ikut Tuas sbb Tambak dah jammed teruk katanya. Tp sbb adik aku nak tukar duit nak isi card masuk s’pore tu so we all Tawakal je la lalu Tambak. Alhamdulillah.. LENGANG!!



@ JB Sentral




Settle card masuk S'pore


@ Singapore Check point

Kul 3.30 sampai kat rumah bff arwah abah. Walau pon kawan tp dah macam sedara! Mmg tiap kali pergi Singapore mesti tidur rumah dia. Hotel mahal lah! Hehhehehe.. ok2. Kita rehat2 dulu eh.. nanti I sambung,

No comments: