:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, September 30, 2011

Esya Anak Shiape?

Lama kan tak bubuh my buchuk2 masham ni. Skrg dah byk akal. Ini budak byk garang, suka bergaduh and suka mengamuk. (Huh mcm perangai aku gaks!). Tapi nasib ko cute. Kalo tak pangggggg sekalik!

Ramai org ingat Esya anak aku. Kat FB ada 1 album khas tuk Esya. Ibu dia ckp dia sendiri tak de album khas tuk Esya. Kihkihkih .. Raya aritu aku tarik telinga minah ni and ckp "Esya dah besar jgn lorat eh ngan mummy". Terpinga2 je minah ni. Kejam dowh mummy dia.

Aritu aku saiko dgn mak long dia nak ckp camni kat Esya bila dia dah besar and faham sket...

"Esya nak tau tak sebenarnya Esya anak mummy bukan anak Ibu. Cuba tgk kakak ngan abg Esya kurus, ibu ayah kurus kulit tak putih. Cuba Esya tgk Esya ni debab putih cam mummy kan?"

Hahahha.. Agak2nye Esya nangis tak ngan statement camni? Yelaa korang perasan tak joke ni aku rase semua tau. Dalam family bila ada sorang cam lain sket kita ckp dia anak angkat la, jumpa kat tong sampah la, masa lahir tertukar la.. Kan?

Ok Esya get ready nak kene sakat soon ye!! Xoxo

Happy Weekend u ollsss!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: