:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, October 24, 2011

Tab1 Tab! Tab!

Sabtu baru ni merayap ke Low Yatt lagi. Ee ckp nak belikan aku tab lagi satu sbb dia nak pakai tab yg aku pakai skrg ni sbb kecik sket. so far mmg aku suka la pakai Samsung Galacy tab 7" ni. senang, kecil, mudah, ringan... yg penting aku tak sangap kalo kemana2, ada je benda nak kebek. sgt2 berjasa!!



So dari rumah Ee dok ckp nak belikan Samsung Galaxy tab 10.1" ni pulak. sbb besar dia kata leceh nak bwk sbb dah ada lappy. so dia perlukan yg kecik tu untuk browse or bwk g site tuk submit any immediate report. yea.. itu kata2 sebelum sampai Low Yatt yeahhh.



Sampai sana.. usha2 Acer Iconia ni pulak. actually features dia bagus gak. sbb support pendrive and hard disk, HDMI cabel and support tuk projector. So sesuai kalo org yg jenis keluar wat presentation la kan... compared to Samsung only support for pendrive je. tu pon kene beli external cabel tuk cucuk pendrive.



Masalahnya... Ee nak swap tab ni ngan aku. tapi aku prefer Samsung tab 10.1" tu... sbb nipis je. sbb gambar lagi cantek, sbb bateri lebih tahan lama, sebab ringan and sebab... banyakkkkk lebihhhhhhh nyer !!! compared Iconia tab ni mmg bagus cuma sbb dia nye bateri tahan 4-5 jam je, ianya BERAT and bulky!! hahahha ngada di situ!!


Lelama aku dah sentap kat situ!! Ee nak Acer Iconia , bini nak Samsung tab 10.1" !! Sampai salesman tu serba salah nak jual mana satu. boleh?? aku sentap nak nangis owhh di sitew jugak!! at last... laki aku ajak balikkkk!!! kahhhhhhhhhhh...

Topic ni masih dalam perbincangan... hadoiyaipooonnnnnn... aku tak paham laki aku neh, buatkan dia nak wat sales presentation pon. at start dia nak tab kecik, tetibe berubah hati. pangggggggg sekalik! pehtu nak kasik aku hayun ke hulur ke hilir bwk menatang bulky tuh! grhhhhh


No comments: