:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, March 9, 2012

30th Birthday Treat!

Salam Jumaat yuholss!

Matik la tak abis citer birthday aku lagik. Sila la katup blog ni kalo menyamfah. Well ni kan blog mak, harus melebeh2 di sitew.
"Gegurl Big 30 today!"

Ok ni cerita birthday aku dgn yg tersayang. Harus la aku abadikan di blog aku. Ahad tu dah suam2 kan sbb kan aku ala2 boring tunggu Ee yg duk tidur je tu. Oh yea, masa birthday aku tu pepagi aku buat coklat kek, masa aku g wedding tu mak masak nasik tomato, ayam masak merah & kari daging for my birthday treat, Thank you mom! Tu pon kul 6 ptg baru makan sbb tunggu PUTERA RAJA bangkit dari beradu. Aku saji then Eel eh ckp “uhhh sedapnye.Yang nil lauk pengantin kawan awak ke tadi?”. Amboi, berpeluh ketiak mak mertua masak leh kata tapau dari umah panten? Ish ish ish! Nak harap bini MMG TAK la kannnn? Hehehehhee *bini comel mmg camni kan?*



Lepas Maghrib aku dah monyok2 tergolek2 atas katil. Pastu encek suami ajak keluar. Bincang punya bincang… aku ckp Let’s go to BSC. (again!.. last year pun sini!). nasib la.. malas nak sesak2 g shopping mall yg besaq2. G sini je sbb tak yah shopping2, terus g makan je. This time aku pilih Alexis. First time makan sini. So tgk menu.. adus, matik la very the kampong dot com!



Masa tgh2 order, ada plak geng memancing Ee. So dia la suggest makan apa. So kami makan yang ini la…
Calamari Rings - sos cicah tu mmg sedap! 
Beef Pepperoni + Mushroom 
Mashed Potato - gatei nak jugak kan?!!
Carrot Juice for me & Watermelon for him
and of course la mesti ada kek kan?
so Ee pilih Walnut Choclate Cakes with Ice Cream!
mmg sedap sgt! ni paling sedap! Ee yg tak suka kek pun leh abis  makan.
Eh kek adalah budget Sharing is Caring is Loving 
ok ini gegurls manyakkk happy lorh! Sebab dapat makan2 sama hubby dia. Tapi sebenarnya nak PAVLOVA. tapi dah abis, kwn Ee suh booking nanti simpankan and collect je. hurm hurm hurmmm.. gitew lah! Bila la eh nak layan Pavlova?

Hadiah dari Mr Hubby? Tahun ni Ee kasik aku cash je. suh beli sendirik, sbb bini dia yg comel lagik manje ni mengades. Kalau Ee belikan mesti byk cengkadak. So sudahnya dia bg cash 2 weeks ago! giler awal kan? so sbb kasik cash awal, awal2 la aku dah beli ape je aku nak!! hahhahaha nanti aku tunjuk sini ye! bukan nak menunjuk kat korang, tp nak kene la buh sini, supaya thn depan aku leh la ingat bahawasanya this year laki aku bg duit and aku beli apa ngan duit yg laki kasik tu kan? heheheh.. thank you B!

*cium banyak-banyak!*

No comments: