:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, November 2, 2012

Salam Jumaat

Assalamualaikum semua.

Lama tak bebel kt blog. Tak tau nape mood menulis merudum. Bila nak tulis je.. Eh kejab2 lagi laa. Btw, arini bed rest. Pagi smlm macam angin je badan ni. So minum Eno halia pagi tu lepas breakfast. Lunch mkn nasi lemak. Lepas tu dok memcuci perut je pulak.

Balik keje singgah subway. So dinner mkn Subway. Lepas tu rase nak muntah. Again amik Eno halia. Sapu perut ngan losyen mustajab. Dari kul 11 mlm aku dok muntah + cirbir sampai subuh! Tapi muntah paling byk! Kejut laki aku dia pun mamai je. Ye la skrg musim ujan, amik masa 2jam lebih dr opis kt Klang nk smpi umah. Acaner nk layan bini uwerk2 tgh2 malam kan?

Lepas Ee g keje kul 7 pg tu aku pon smbg tidur. Perut mcm dah ok. Kul 11am tersedar. Byk giler call/sms/bbm/whatssapp haaa! Sumpah tak sedar! Then try bgn. Bgn2 je nampak gelapppp je donia! Ayoyoyoooo! Acaner nk g clinic nih? Slow2 amik air tepi katil. Minum jabb. Baru cam ok sket. Then bangun mandi. Punyaaa la longlai nyahhh!

Lepas mandi, makan roti buat alas perut. Pastu badan rasa panas. Kul 2 mintak mak anta g klinik. Turun2 cuaca panas hoiii. Aku jln terhoyong hayang. Nk g kt kereta mak aku nampak putihhh je semua. Giler ah! Pastu smpi kt kete mak ckp seat driver takleh adjust. Sbb smlm adik aku pki kete, entah ape stuck entah! Terus nangissss kt situ. Demnnn nape laaa time gini nk jd mcm2. Aku slow2 g kr basement amik kete aku. Hehehe mak aku tak reti bwk kete selain kete dia!

Smpi kete nangis2 call laki aku. Huhuhu anjer anjerrrr! Kan cuaca panas. Berpinar2 mata sambil drive. Sampai klinik aku rase nak nangis sbb sakit satu badan. Nak pusing stering kete pon tk larat. Sadis tak citer aku? Nasib la ada MAK teman. Mak mmg segalanya kan?

Doktor ckp aku demam. BP aku drop ke 80/50. Dia suh aku g spital drip. Hadoiiii... Tp tu pun kalau aku nak and kalau keadaan muntah+cirbir berterusan. Now aku bed rest je la eh.

Ok kwn2.. Wah update2 terus cite pasaal sakit. Nanti aku rajin kitew hapdate eh! Daaaa... *lambai2 tangan*


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: