:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, August 26, 2014

Al-fatihah untukmu Bonda

Salam semua

Hari ni hari terakhir Syawal.. Syawal yang pilu untuk aku sekeluargal.. Beberapa kali aku cuba update pasal hal ni, tapi tumpaini sudi menedeka dgn air mata. Seriusly aku benar2 tak rasa apa itu SYAWAL untuk tahun ni.

RABU - 30 July 2014, 3 Syawal jam 10:05 pagi...

Perginya bonda tercinta mengadap penciptanya.. Sudah sampai perjanjiannya, meninggalkan kami semua.. meninggalkan segala kesakitan yang dia tanggung selama ini. Berakhirnya perjuangan dia melawan Kanser Payudara.

AL FATIHAH buat Bondaku... Damailah engkau di sana. 

40 hari sebelum... 

Entry2 sebelum ni aku ada update pasal.

Maaf.. aku tak boleh nak teruskan entry ni. Hiba dan sedih masih terasa. Mohon yang membaca entry Ini menyedekahkan surah Al Fatihah buat arwah bonda.

Salam

Al-Fatihah

1 comment:

Anonymous said...

aku baru tau beb ..

takziah aku ucapkan .. bnykkan saba and berdoa ye..