:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, April 24, 2009

Mencarik Penawar

Durian Belanda

Smlm OTW balik keje, Mak aku call ajak g Supermarket HERO kat Tmn Permata. AKu ingat dia nk beli barang... rupanya carik DURIAN BELANDA yg di minta oleh Pak Anjang aku. Merata kami anak beranak carik. AKu ngan mak carik kat Pasaraya Hero, Giant & Pasar Malam Melawati... semua x ketemu... at last jumpa kat selekoh Tmn Melawati. Alhamdulillah... Dapat.

Kenapa DURIAN BELANDA? Alkisah... KANSER HATI baru menyerang Pak Anjang aku. Balik dari Umrah Sabtu lepas keadaan makin lemah & admitted baru ni... Yg paling kesian, TUMOR tu x leh dibuang sebab salurah darah ke hati tu tersumbat. so, sgt komplikasi & temui jalan buntu. Petang semalam dia dah discharged, ada org ckp suruh dia minum air durian belanda as apart of alternative untuk penyakit ini. Kami sekeluarga masih berikhtiar... DOAKAN PAK ANJANG aku temui penawar yg terbaik untuk penyakit dia ni..

Sedih... aku teringat Arwah Abah aku tiap kali aku terpandang muka Anjang aku tu... huwaaaaaaaa. SUNGGUH.. aku x mau ada kehilangan ahli keluarga buat masa skrg ni. Semoga Pak Anjang terus cekal & kuat untuk tempuhi dugaan ini.
Korang yg membaca entry aku ni.. kalau ada dengar mane2 alternatif perawatan KANSER HATI ni leh la email aku eh - e_ellaine@yahoo.com.

No comments: