:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, April 27, 2009

TAG : Daily Task

Aku mintak tugasan dr geng koke aku
Mummy Ila
1) bila terakhir anda cuci toilet?
:: Semalam oleh emak ku... (aku nk cuci, tgk2 mak aku dah cuci plak.. mekaseh mak ::
2)pencuci apa yg anda guna
:: Multipurpose Cleaner - Tesco ::
3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
:: One upon a time ::
4)apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
:: Kutip baju kotor masuk dlm bakul ::
5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
:: Egg Banjo ... slurppp telur kuning cair ok! ::
6)minuman selalu anda buat waktu pagi?
:: Pagi hari2 air kosong je ::
7)sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?
:: Pakai losen & sembur sket perfume ::

BADAN ANDA

1) berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
:: Tinggi - 167cm , Berat- 65kg ::
2) berat yg paling tinggi dalam sejarah anda?
:: 83kg - Form 3 (berat siottt) ::
3) apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh badan lansing
:: Kunyah cornflakes je ::
4) berat yg paling rendah yg pernah anda dapat? usia anda ketika itu?
:: mase aku baru lahir... 2.78kg je ::
5) anda pernah sertai program pelansingan?
:: penah try Sendayu tinggi 1 set, Herbal Life 1 set & terakhir JDM5 (X SLIM2 PONK) ::
6)apakah diet yg anda ambil untuk memiliki berat anda yg paling rendah?
:: mkn nasi sehari sekali jerk ::
7)apakah yg menyebabkan berat badan anda naik mendadak?
:: bercinta ngan EE... mkn! mkn! mkn! ::
8)apakah target anda untuk kurus selepas ini?
:: Berat skrg 65... aku nk buang 5-7 kg lagi baru ideal ::
9) miliki gambar anda dulu dan kini?

:: TerDAHULU - 6 tahun lepas hik hik ::
10) sila upload...?
:: TerKINI - sebulan lepas :p ::

No comments: