:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, November 27, 2009

Salam Eid Adha

Salam Aidil Adha to all readers,

camne ngan raya korank? aku cam biase laa.. x de ler hebat sgt... pi mai pi mai tang tu jugak la.. lama x update. malas hamat.. asal on lappy je aku sangappp... terlentok2 depan lappy.. peh tu zzzzzz... k la.. idea nak mengarut pon x menderu2 neh... aku listkan la ape xtvt2 aku yg amak bosan arini kehhh

**Pepagi lepas sembahyang raya.. kami turun ke rumah nenek aku kat bawah je nih... aku tkt 8, rumah nenek blah mak tkt 5 (jimat mase & minyak kete). Tp konon2 nk trjah makan... sekali sangapppp, si pari2 lom anta mknnn.. haihhh... **
**Terus balik rumah nenek blah abah lak kat Dato Keramat. Makan sini je.. mcm2 ada. Ktupat, rendang, lontong, kuah lodeh, dendeng, kuah kacang, laksa johor, nasi lemak sotong, bakso dll. Merrierrr tol umah nenek aku neh... i likee...**
**Pehtu Aku n Ee balik umah... EE lak ajak koke kat Pink Box... Aje giler je laki bini melalak di hari raya kan. Kul 1, aku halau Ee g solat. kahhhahhh pehtu aku turun umah nenek tkt 5. kat ssini baru aku mkn... ada lak karipap panas. sorgaaaaa! **
**lepas Asar g umah mama besen ku... bengong nyer GPS , x dpt lak search umah yiess.. nasib mak aku terror. sampai gak umah ko besen... kalo x aku dah surrender nk g umah mama. tp nak jumpa akil ku yg encem tu. aku gagahkan jugak. alhamdulillah... dpt mkn nasi jagung ngan lauk2 yg sedap. Mekaseh besen n family**
**Malam?? Layan NUR KASIH... korank tgk? aku tgk, tp sampai part si Adam sampai umah mak dia.. leh la aku ter"ZZzzzzz".. sebell okeh. tau2 NUR & ADAM dah peluk2 kat bendang.. eii... eiii... awat aku teritdoqqqqqqa??.. Ok! Ok! skrg...aku update citer ni la...bohsan giler mak noks!**
S.E.K.I.A.N

No comments: