:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, November 18, 2009

Tensennnnnnnnn

Tensen okeh... kalau camni selalu mau kene darah tinggi!! X kawin susah, dah kawin pun susah jugakkan? Adehh... suami aku ni kadang buat aku meroyan giler... tensen mak noks! Tp dlm tensen2 tu, aku terus smgt membaking.. ok tu next story keh!
Setelah 2 minggu beturut2 buat aku meroyan.. aku pon zikir 24jam nk kluar!!! nak release tension!! mak tensen tau nyahh.... So, hari menjadik Pisau Cukur bermulaaaaaaaa... kami ke MV jer... aku pau dia mkn di Cabai Merah walaupon sbnrnyer aku on diet, tp sbb nk pau aku terjah gak mkn sini.hahahahaha kijammmmmmm
Lepas makan.. jalan2 lagik... then kul 4 pm, tgk citer ni


Korank dah tgk? aku rase not bad la citer ni.. tp yg tak best, scenery kapal tu sgt x best. sbb latar belakang lukisan je.. x de budget CGI ker?? syg sungguh.. tp enjoy sgt2!!

No comments: