:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, October 8, 2010

T.G.i.F

Alhamdulillah… Lega dah JUMAAT!! 3 hari lepas… tetibe je kuar arahan kene stayback. Giler! Sbb x biase tu aku rase cam #%%^. Sekarang ni opis agak bz. Sbb bos baru masuk, sbb company aku dah di beli oleh company lain. So… byk mende nk kene buat. Tukar logo, letterhead, business card, handle client dan mcm mcm mcm mcm lagiii….Pening lalat aku di buatnyer… skrg opis sgt busy! Huhuhuuu

:: aci tak buh gmbr dolu-doulu? ::

Aku lega hari ni dah jumaat. Just nak siapkan keje2 yg berlambak tu. Pehtu esok dah leh rest! Sejak raya, sampai la ni x de rest! Sibuk ke open hse je kan. Esok aku dah book nk tgk wayang kat Midvalley. Untuk esok, aku dah book MAGIKA ngan JPBC2. yg penting aku nk tgk MAGIKA. JPBC2 tu laki aku yg suh booking, kalo x mo leh je cancel. Hehhehehe… finally esok hari berhibur. Ilang kan segala stress. Kowang plan ape esok?

Happy weekend u olsssss!!

3 comments:

eLYies said...

segan..tempat ORG tu besoooo....ye la kan JAWATAN beso....tempat duduk pun besooooooooo

Mizz_Ila said...

esok plan makan..makan..makan..&makan..

Lyana Mansor said...

aku pun suke friday... rehat2 jap...isnin kene sambung balik jage PMR yang bosan...huhuhuuu