:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, February 25, 2011

Projek Malam Jumaat


Kita BAKO ! Kita BAKO!

Hahahahhaha…. Mula la nak jadi Usin Weecha! Kahhhh… Dari kelmarin aku dok teringin nak buar cheese kek sbb masa pastime aku buat aritu si tukang kasik resepi lupa tulis bubuh GULA. Kahhh… tawaq hebehhhhhh naaaaa

Kelmarin and semalam rajin plak kengkawan mengomen pasal cheese kek kat FB aku, membuak2 aku nak buat. Semalam balik awal so sempat la zasss g Hero beli bahan. Maka balik terus bersilat buat cheese kek ni. Kali ni berperasaan Strawberry. Sbb aku rase best plak, maybe sbb dah boring ngan blueberry la kowt.


Ni la ropenyer ciskek akak ko neh… lepas kuar oven, ngan gelojos aku gatal bukak spring form tu.. haaaa merekah cam gempa bumi ciskek mak nok! Kekonon nak masuk fridge la dulu esok baru potong. Tak sempat-sempat okeh! Adik aku selamba je potong sambil nyanyi HAPPY BIRTHDAY TO YOUUU USOP versi Hantu Kak Limah Balik Rumah. Lempanggg kangg!!

4 comments:

eLYies said...

abis semuanya merekah..hahaha..takpa..janji bleh telan!

Unknown said...

tajuk ko tak boleh bla la, laju jer aku nak baca. wakakakakakak

takper merekah pun, tapi sedap di makan

Alyn Aellynn said...

yies - mmg sedapp... walaupon huduh! ko wat la makan2 nanti aku bwkkan cheese kek ni k

shorbaini - thanks visit. ehheheh

Lyana Mansor said...

alyn..ciskek ni kalo ko takmo merekah, pas bakar ko jgn kasi keluar dulu dr oven..biarkan dalam sejuk dalam oven jap..pintu oven tu kasi bukak skit...pastu takleh bako lame sgt...