:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, December 27, 2011

Satu malam di malam X’mas

Eh macam tajuk “Suatu Malam Kubur Berasap” pulak! Sabtu tu tghri ikut bertandang kazen aku blah suami dia. Pastu petang mintak Ee anta aku kat Cititel Hotel MidValley sbb nak teman kawan aku dari Kuching stay situ. Lucky petang tu tak jem. Ee plak ada plan makan2 dgn family. Birthday celebration kata kawww! Yang bini g melalak ngan kawan kat KL. Hebak!


Kat MV takde buat apa, biasa la jumpa kawan of coz la jah mak bergosipan. Lepas Maghrib turun ler ke MV carik makanan. Aku sebenarnya tak berapa sihat masa tu, takde selera nak makan2. Just tapau Garlic Bread ngan sup kat Pizza. Tp kawan aku semua benda dia nak makan!


Balik hotel makan and makan ubat, main tab terus tertidur. Sedar2 dah subuh kawan aku tgh siap2 nak balik dah. Lepas dia pergi aku sambung tidur, malas nak turun breakfast. Kul 11.30 aku check out and terus g MV nak carik present.


No comments: