:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, December 13, 2011

Trip di tunda :(

Salaam u olsss!

Nak bagi tauuuuuuu yg trip ke Guilin, China on 15-20 Dec ni terpaksa di tunda ke 18-22 Jan. Huhuhuuu.. Aku dah start coti dari semalam kan.

Actually last Friday cousin aku dah cakap yg travel agent dah hint trip di kene postpone sbb salji terlalu tebal kat sana. And semalam official surat dari Kedutaan China dah keluarkan larangan memasuki Guilin sebab salji terlalu tebal dan berkemungkinan mengalami ribut salji.

Huhuhu.. Dari Jumaat tu dah dpt rase mcm trip ni postponed. Kitorang pun mmg tak kemas beg langsung, tak convert lagi duit. So selamat laa.. Aku tetap cuti this week nak berehat2. Next week aku cancelkan cuti tu and cf balance leave tuk next trip.

Alang2 dah camni. Travel agent bg option nak ke SEOUL tak tarikh yg sama? Akan ku pikirin dong! Guilin tu ada apa laaaa sgt kan? Kan? Kan?

Ada hikmah jugak trip ni di tunda. Aku dok kene muntah2, cery bery since Sabtu. Aihhhh asik sakit je aku ni. Pehtu kazen aku pak mertua ngan nenek mertua dia masuk spital. Still warded. So kalau pergi sape pulak nak jaga anak2 dia kan. So redha je lahhh...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: