:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, June 4, 2014

Belated celebrations!

As salam semuaaa

Haihh lama tak update. Bukan apa... sebulan ni kesihatan sangat tak mengizinkan. Dalam seminggu tu 2 hari je yang aku larat bangun. Selebihnya banyak rehat. Hari ni nak update makan2 dengan family sempena mother's day and meraikan keputusan adik bongsu aku dapat sambung Diploma kat Uitm Alor Gajah. Previous dia buat pre-commerce kat Uitm Jengka.

Me and beloved mom. Mak sekarang rak berapa sihat. Mana nak jaga diri lagi.. nak jaga aku.. jaga adik adik... blessed mak sentiasa kuat semangat walaupon pelbagai dugaan yang sedang kami lalui. Kalau tak de mak.. aku mungkin tak kuat semangat and jadi manusia rapuh... :(

Yang di raikan.. MOM & si Bongsu... Aku proud adik aku dapat masuk UiTM. maklum laa legasi dari kakak dia... harap adik belajar sungguh2 k. 
Anyonyonyo... Mr Shuben shaye...suka je photobomb gambar2 aku amik. kedengki sgt kannnnn!!... Tapi comel kan laki aku pakai baju Pink. namoak Jambuuuuu je. hikhikhik
Appetizer... this time makan kat Penang Village Great Eastern Mall je. Weekend senang parking sebab office mostly tutup. Nak makan kt Cozy House tapi cam biasa tempat tu jenuh nak beratur.. So 2nd choice Penang Village je laa. Makanan pon ok ok je kan. Ni je gambar yang ada. Handphone S3 ku ini nampak mcm dah tak gojes dah kalo snap. Sadisss
Eh ada sekeping.. ni yang aku order. Aku sekarang langsung tak boleh makan pedas.. so makan Wantan Dry Mee ni... tp rase tak kick la sbb x leh balun ngan cili potong kan. tsk tsk sadeyyyy hidop ko! Sekarang ni aku on Soft diet je.. huhuhu
Last.. of coz la gambar pompuan rambut umpama jerami gitew.. haihh macam hape je rhope aku ngan rambut gini. tapi tetap nak feeling gojes.

ok then

- Bubye -

No comments: