:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, October 9, 2009

7 Perhentian - Edisi Raya

:: Gambar sekadar hiasan ::

Ahad lepas... aku ada 1 je jemputan Open Hse kat rumah Mak Uda aku kat Damansara Utama. tup..tup pg2 Nenek aku call ckp nk wat mkn2 & doa selamat sikit lepas Zohor. Pastu pagi tu elok aku lepak2 baca paper, jiran aku depan umah lak panggil makan2. Dah ada 3 rumah dah.. oh lupa lak, smlm tu Elyies x dpt dtg ke open hse aku. so , alang2 ke Damansara aku plan nk ke Kota Damansara...senang sekali harung kan.

Lepas Zohor, selesai rumah nenek aku & Jiran aku , kami semua ke Damansara pulak... OTW, sms ila masuk ajak dtg rumah. dah 5 rumah oke... selesai makan2 kat Damansara, Mak Teh aku lak ajak dinner raya umah dia pas isyak. Adoiii sendat perot aku... then, sementara nk tunggu Yies balik ke rumah dia, aku dok fikir2 mane nak tuju. Tetiba teringat kazen mak aku kat Seksyen 6. So mak aku calling2...terus berdesup ke sana... Sambil2 makan, aku sms yies, suh jgn prepare ape2 pon... sbb kami dah kenyang giler!!! rupanya... DAPOR ELYIES TERBAKAR... wakakakak... sian ko besen...

chit chat beh kurang aku pon desup ke umah Ila... berjalan raya kali ni aku bwk mak aku sekali. saje nk tunjuk kat mak aku port aku selalu lepak & kenal2kan kawan2 aku nie..wakakakkaaka. almost 9 mlm gerak lak g umah Mak Teh aku... Kami balik kul 10.30 mlm camtu... fuhhhhhhhhhhhhh..letih beb!

7 Perhentian kami:
1. Tkt 5 - Menara Rajawali
2. Tkt 8 - Menara Rajawali
3. Damansara Utama
4. Jln Cecawi, Sec. 6, KD
5. Gugusan Siantan, Sec. 5, KD
6. PV10, Setapak
7. Au2, Keramai Permai...


Kesimpulannya... seronok walau penat tp cover byk tempat, perut pon sendat...hahahhahahaha


**Esok ada 8 rumah open hse... fengsannnnn**

No comments: