:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, October 9, 2009

My Raya Open Hse

Salam you olsss...

Sabtu lepas (3/oct/09) aku ada buat Open House. Mohon maaf pada rakan2 & readers yg x sempat dijemput. Atas sbb2 yg x dpt dielakkan, aku x sempat nk publish kat blog & email/sms pada sebahagian yg lain. Kepada yg diundang, tp tak dpt hadirkan diri.. aku x kisah sbb raya ni byk undangan makan2 disana sini. Yang berkesempatan hadir, aku ucapkan berbanyak Terima kasih di atas kesudian korank semua.Inya'allah.. tahun depan aku berhijrah ke UK. So, sudikan la beraya dgn aku k. (ayat x bley blah kat sini kahhhhhhhhhh).
Open Hse aku bermula jam 3 ptg. sebelum tu aku ke Open Hse MAK MERAH kat Sri Puteri Apt. Dlm sibuk2 beropen hse, sempat lagi aku g merayap beraya umah ko Sya. kahhhhhhhhhh...
Lesbo semukim - Nik, Me & Sya
Inshe: "Mama tgk BUDAK tu amik Syamil"
Budak lagi youuuu... i like la Inshe

Nas & Co.

Jejak Kasih org Bagan Datoh
Adakah kita bersedara ke Nas?

Awat laki aku suka sgt tuhh??

Izz wat project ....

Ayien pon dtg. comel sungguh Jasseena berbaju kurung.
Siap berlabuci okeh!
Tetiba very the close gitew!

Kawan2 uitm ku - Azza, Me & Ain

Suka ko ek Nik dpt mkn kaki ayam!!

Lesbo2 bergambar kenangan

No comments: