:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, October 5, 2009

Raya ke 3

Hi tawan - tawan.... adoiyaiii dah nak abis raya baru terhegeh2 nak update. tak pe janji ader... bak kata Kak Ina Kl... "naik bersawang dah blog" . kahhhhhh. Ok demi kitak org semua.. kamek polah juak ! hehehehe

Ok.. aku backdated N3 la yea... ni cerita masa Raya ke 3. Raya ke 2 x de story, sbb 1 hari aku dok umah layan perot (paham2 je lah yea).

Aktiviti sepanjang hari adalah:
1. Ziarah Kubur Abah (lambat giler..x pe, janji kami tetap ziarah)
2. Raya rmh kazen abah kat Au4
3. Raya rmh kazen Abah kat Au4 gak
4. Raya rmh kwn mak kt Au4 jugak!
5. Raya rumah my uncle kat Kota Damansara
6. Jalan2 kat Ikea, The Curve, etc
7. Mdm Lim, Jusco Au2 for Dinner

Ada yg sempat aku bergambar, ada yg non ado! sikit ni aku buh le yea.

::Me & Cik Ann ::

:: Makan2 - Menu kesukaan aku , ketupat daun palas ::


:: nak jugakkk ::

:: anak buah Madam Lim, Ah Ri Ri ::

:: Penaja dinner malam tu ::

No comments: