:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, September 24, 2009

1 Hari Di Hari Raya

Selamat Hari Raya u olsss
Camne raya? Harap semuanya berjalan lancar. Aku pulak, 2 hari b4 raya aku berkelana. Mcm2 yg aku fikirkan. 1 Syawal 1430 mnjelma....Alhamdulillah... Allah makbulkan doa aku. Kami dapat raya bersama... syukur sgt2. Walau pon setengah hari pon, aku gembira sgt2. Maklom la ni kali pertama aku sambut as hubby & wife. (malam raya dgr takbir pon aku dah terisak2 =P).
Pose di pagi raya buat pertama kali nya =p

Bergambar dgn mak


Gambar Raya kami


Me & Nenek
(bajuku ditaja oleh nenek. Sweet kan?)


Opet @ Akim & Abg2nyer
(Baju mereka ditaja oleh daku)


Me & kazen2 (sebahagian jer ni)


Me & Pregnant Lady ~ amik berkat weyy

Beramai2 dgn nenek

Pose istimewa tuk korank - hiksss

** Alhamdulillah , syukur **
( ^_ ^ )


Nota: Sibuk2 bergambar, sampai aku lupa nak salam ngan hubbyku. Dah sampai depan lift nak keluar baru teringat. Aku salam raya dgn hubby ku di depan lift je. hampes tul!!

No comments: