:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, September 7, 2009

Aku mengidammmm

huhuhuhu... cabaran tol lah bulan2 posa ni.. aku dah cam ikan kering. mana tk nya... di hari bukan berpuasa, aku minum lebih kurang 3liter air kosong (kadang lebih).. bila bulan puasa, camne aku nk minum 3 liter tu?? buka je puase aku cam org gier dah.. Air dulu aku kejar.. tp biase la.. bulan poase mesti buka ngan air manis. dah puas, aku belasah pulak air kosong yg musti sejuk... arghhhh.. legaaaaaaaaaa

Bulan puasa ni.. aku paling kurang makan! buka pon cukup dengan kueh rm1 dan sebungkus air. aku x de nyer teringin nk makan ke hape. mak tak heran okeh! Bulan puasa ni, aku cam org ngidam pulak.. tapi lebih pada MINUMAN... Pagi tadi aku ngidam AIR ASAM BOI & AIR KATIRA (Ape rupe, korank google la eh)... alhamdulilah.. aku dpt minum both air ni mase buka td. dpt beli kat PARAM MELAWATI...

Meh aku listkan air minuman yg aku ngidam sepanjang puasa ni
1. Ribena
2. Air Kelapa Laut
3. Air Kelapa
4. Air Tebu
5. Teh O Ice Limau
6. Air Tebu
7. Air Kopi O Ice
8. Air Nescafe O Ice
9. Air Katira
10. Air Asam Boi

Ada lagi.... td lalu 7E tetiba nak teguk SLURPEEEEEEEEEE plakkk!!! Jab tadi tgk Blog Cik Pah.. nak minum COKE pulakk. adeihhhh... aku dah call laki aku suh beli COKE mlm ni!! kang kalo mlm ni x dpt, mau esok aku "tuang" pose aku kang!!!

No comments: