:: Mr & Mrs Ee ::

Sunday, September 6, 2009

Mak ilang lakiiii!!!

(sambungan )

Dah kul 6ptg kan harus aku rembat semua org! maklom je laaa nk balik kampong aku tu asek jammed je! tu yg aku gelabah...keh keh keh!! dlm mase 20 minit, 4 makhluk siap sederapppp patas okeh! mission utama adalah kene singgah pasar ramadhan kat Taman Keramat tu nak beli MURTABAK SINGAPORE!! ngan jalan jem cam bodow je.. then parking penuh , EE turun kan aku kat Petronas je, sbb gerai mertabak i dekat sgt ngan petronas tu. aku ckp kalo alih kete bg tau aku k. aku pon jalan ngan laju nyer g beli murabak. tak sampai 5 minit aku, then aku berdesup balik ke tempat EE turun kan aku
Elok je sampai, kete EE tak de.. aku dah berhangin!! x call aku okeh! sekali kat seberang jalan ada lak jiran aku dlm kete tunggu wife die.

Atan: Dik carik ape? kete ke?
Alyn: a'ah
Atan: Ilang kete?
Alyn: tak la bang. sy x ilang kete, tp sy ilang LAKI skrg ni bang!

kahhhhhhhhhhhh... aku pon nk gelak time ni. tp aku hangin okeh! sbb EE ada perangai suka x tunggu aku 1 tempat, suka alih2... mak marah la kan? dah la x call aku. hangin guwe!! aku call dia dia kata kat situ sana sini! bg direction ntah ape2 jer... mak pegi x sampai 5 minit okeh, ko g alih2 kete!!
dah jumpa kete.. adik aku lak ilang... mane aku x marah, dah tau berkalih kete tu call la kan.. ni suh adik aku g follow aku... padahal adik aku x penah pon follow akak dia g param... adeh... aku MARAH lagik.. kih kih kih SEBELL okeh!
dah! dah! jom gerak... nak masuk area umah nenek aku kene la lalu pasar keramat yg jem hamat!! huh.. itu sbb aku gelabah.. sbb aku tau jem! jim! jem! at last 6.45 camtu aku sampai umah nenekkk... lega.
Next mission: Sediakan PUREE... aku sambung lagi okeh!!

ni la rope MURTABAK SINGAPORE - daging sajork


Kalau kat singapore, restorant ni amat fofular! wajib korang g merasa. Murtabak mutton dia sgt marbeles!!! retoran ni kat ARAB STREET berhadapan dgn MASJID SULTAN (bila nak pergi lagi ni? x de ke kazen2 nak kawen ujung tahun ni??)

No comments: