:: Mr & Mrs Ee ::

Sunday, September 6, 2009

Ceritaku di hari Sabtu

(Cerita Smlm)

Bangun pagi x pagi la kannn...dlm kol 10am. Nenek dtg, ckp pasal Along Nizam. Aku x paham , dia pon x paham.. tunggu la sesape confirm citer. Tup tup Kak Tie tepo bg tau Along Nizam admitted kat Hosp. Telok Intan kat wad ICU. dg dong ding dong... setel. Pagi ni mak aku ke TI... korang doakan la Along Nizam ni selamat k. sian dia.. anak kecil2 lagi... sedeyyy (ALong Nizam ni anak Mak Long (kazen mak). memula kee chiken pox, pehtu cam kene sawan tarik, now kat ICU...- cerita lanjut tunggu mak aku balik mlm kang eh)

Lepas tu Call Ayien tokey Crocs. Nak amik brg yg dah ku order. Roger Kazen2 kuh... Sementara mak pakai kete, aku bersiap2. Kul 11am baru gerak-gerak khas... memula amik Sheila, then ke Pandan Perdana amik Adiebah. Then baru ke umah Ayien... kul 12.15noon aku sampai.. ramainyer org.. aku ngan beli beg Crocs kaler orange. ikot ati nk pink tp Teh dah order pink..dah la pink tinggal 1 je.. tak pe, amik merah... sekali dak diebah ni nak merah.. so i amik oren je la... nak balik , mak buyung paeh nak sampai. suh aku tunggu...

aku tunggu bawah sempat main ngan anak Ayien... adus sheena neh bam bam n lasak okeh!... bila paeh sampai, aku rembat airiel main kat bawah. dah lama2 aku tgk aireil dah ok, aku chalooo.... sorry eh paeh, aku chaloo x bubye korank... nak masuk kete. aku dgr aireil nk ikut aku... kahhhhhhhhhhh. kene la ema maid ayien jagakan aireil...keh keh keh... kijam sungguh mummy alynnnn

balik anta Diba & sheila.. then desup ke wisma DCL amibik stock. then balikkk... PANAS hamat okeh! i tak tahan.. dah sapai umah kul 4ptg! terus mandi, pasang ekon...ZZzzzzz.. tersedar kul 6!! wei wei.. hari ni buka ramai2 umah nenek! gelabah la aku kan?? so... semua kene rembat ngan aku suh siap!!

k aku sambung citer buka pose umah nenek next entry...
oh yea.. sape nk beli CROCS yg kualiti amat memuaskan hati..sila ke sini>>

No comments: