:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, September 10, 2009

Jom Mengembekkk!!

Semalam... ding dong ding dong. Dr pagi sampai ke petang... dok sosek sosek nak buka luar. Pening Pale otak aku.. Kejab sana, kejab sinun.. hadeih.. naik meroyan aku! at last.. aku kunci je lirik2 ni... sepakat makan kat AL-RAWSHA sajork! Buffet RM40 nett for adult, Kids RM15 nett.

Aku sampai awal.. KERNA??? oh apakah bulan puasa ni sgt menduga kesabaran?? Malas nk citer. Pagi raya nanti MAAF ZAHIR BATIN je la kan.. sampai2 aku sebut nama aku. sebab reserve under my name... sekalid ia tak jumpa nama aku. aku ngan kondifen nak tgk list tu... sekali.... mak aihhhh "ALIF TENDANG WAU = SARKAS"... semua tulisan jawi.. adeihhh...last2 de bg je kami meja bulat sebelah ngan meja buffet... baguihhhhhhh

Ni pinggan ila... Ila asik bangkang semua cadangan... RUPEnyer ini feremfuan mau belasah KAMBING... cis ila! len kali straight forward je..

Huduh giler muka mak noks! aku bulan pose mmg x rope manusia.. (erk?? abis rope ape?) x semenggah je muka g keje! mcm fomfuan x siap jew!


Sape reti eja?? terbahak2 kami nak faham kan tulisan ni




Muka fomfuan kenyang!!!

(Pixies: credit tu ILA)

No comments: