:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, February 5, 2009

Muchuk Mummy

Muchuk mummy Nana & E'ein... 2 hari berturut2 aku dok jaga dak 2 org ni. Last week (Sabtu-31Jan) Majlis sambut menantu pulak. Aku ni bab keje2 rewang amat ler merimaskan. so, aku sibuk jaga 2 budak ni jelah.. Bela Nana x susah. Janji ko rajin je layan dia nak melaram ok la tu. Tp E'ein tgh melasak sgt memenatkan mummy!! Bg mkn alhamdulillah senang, bagi susu pon senang.. nk tidor pon senang.. tp yg tak senangnyer... bila E'ein tidor, mummy tgh mkn je E'ein dah naik kete mainan dia.. camne tu? Lepas mummy tidokan je.. mummy kuar kejab tgk tetamu, tgk2 E'ein org lain dah dokong.. penat oooo... Tp ni semua experience katanya... Paling touchingkan, lepas majlis, masa aku nk balik, mase salam2 suddenly Nana nangis. Aku ingat nape.. rupanya dia nk ikut aku balik.. aduhai.. cian muchuk mummy neh... nanti2 kita jumpa lagi ek.


No comments: