:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, January 4, 2011

Ceragem

Di sebabkan aku terpaksa EL semalam, so sementara nak tunggu kedia cemin mata bukak kol 11 am dan secara rasminya mak aku jadi supir aku maka aku pon follow mak aku wat treatment kat CERAGEM @Ampang Water Front.

Info :
  • Peserta harusla memakai pakaian berwarna putih atau pastel colour
  • Pakaian dr jenis tshirt or cotton (yg mudah serap peluh)
  • Harus membawa cadar putin/krim dan selimut
  • Setiap terapi mengambil masa selama 40 minit

Ok, aku try buat treatment ni,. perghhhh!!! terbaik! Kita cuma perlu baring pada katil tersebut dan mesin akan beroperasi mengikut fungsi2 yg ada. ape yg aku lalui kan... mase treatment ni, giler byk aku berpeluh!! sblm pergi di galakkan makan dulu, aku x makan rase cam nk pitam nak muntah ok! itu je nak share.. sabtu ni nk g lagiiiii... hihihi

9 comments:

Anonymous said...

emmmm tmpt ni tuk pebeb ?
aku x bape nak paham lg

Jue @ atanayuiman said...

dulu ayah jue slalu ke sini.. treatment free kan.. mmg baik untuk turunkan kalestrol, darah tinggi dan menstabilkan darah kita.. supaya sihat.

faizahpaiz said...

dulu, selalu pergi ceragem nie sebab sakit belakang dan penyakit2 lain.. tapi, dah tak pergi dah sekarang.. pertama, sebab malas nak pergi sebab kena nyanyi2 la bagai.. second, pakai electrostatic machine eman e-therapy.. alhamdulillah, baik dah... saya recommend pakai machine nie, boleh turunkan kolestrol, stabilkan darah dan macam2 lagi la hai..

nome said...

terbaek! kat subang ada satu...moh kita moh!!!

WhatSoEver said...

Salam, Hi.. Tmpang iklan skit.. Kalo ade sesiape yg berminat nak beli machine ceragem nih.. Bole contact to whatsoever2011@ymail.com TQ.

WhatSoEver said...

Salam, Hi.. Tumpng yer.. Kalu ade sesiaper yg berminat gan machine ceragem nih bole e-mail sye kat whatsoever2011@ymail.com TQ.

Anonymous said...

Salam..

Tumpang lalu sekejap..:)

Saya ingin menjual katil ceragem kerana memerlukan duit. Katil hanya digunakan beberapa kali sahaja dan di dalam kondisi yang baik.

Jikalau ada sesiapa yang berminat, sila email saya di sabsabrina88@yahoo.com.au

Terima kasih.

brademaxx said...

Harga berapa...

Unknown said...

Free