:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, December 20, 2012

Felinna InchLoss - genap sebulan


 
Masih sharing pasal Felinna Inchloss Slimming Losyen... kalo bosan buleh chiow dr my blog! Ngeh ngeh ngeh

Semalam, 19 Dec genap sebulan pki slimming losyen ni. Gmbr yg aku attached ni gmbr terkini la kan spjg sebulan penggunaan losyen ni. Alhamdulillah, manage tuk turunkn berat badan, dpt reshape contour badan akibat "bercuti pki PB" 5-6 bulan dah, dpt hilangkan selulit kt lengan n perut, kesan2 scar makin pudar... soooooo byk sgt manfaat dgn penggunaan Felinna Inchloss!

Ini based on my own testimoni yeah! Most yg beli losyen ni dr aku pon ckp byk manfaat , bukan sekadar membakar lemak! Terlalu byk kegunaan losyen ni. Lenguh2 bdn, jyst sapu seluruh badan, esok kompem segar je badan. Pening kepala sapu sket kt urat2 je, senggugut pon boleh lega. Baru ni ms aku period, sapu losyen ni, haaaa berketul2 darah keluar. Kazen aku pon ckp benda yg sama!

Byk tips aku nk share. Ada yg pm camner leh berkesan kt aku sedangkan derang pki mcm takde effect. Later2 aku story eh. Apepun, kita sbg kaum wanita ni mesti nk cantik especially depan suami, walau suami kata OK, TAK KISAH ke APE JELAH kan?... suami mana yg tak bangga kalau wife dia cantik kan? Haaaaa laki aku pon sibuk pomote Felinna Inchloss ni walaupunnnnnn *pewoooottttt B demooookkkkkk* werkkkkk!

Sape nk beli Felinna Inchloss kt aku pon buleh, email @ add fb e_ellaine@yahoo.com. sila bg tau identiti anda sekiranya add fb, kalau just add tak bg tau identiti mmg aku ignore sajerrr! Maceh syg syg semuaaaa!

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment:

nome said...

sumpah kagom!!! beb, kalau pakai losyen ajaib nih, kita leh makan nasi tu semua tak? sbb aku tgk SDII kena kurangkan karbo...sedih ooo tinggalkan nasik!! kui kui kui :D