:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, February 20, 2012

Clearance Corelle, Pyrex, Corning Ware & etc....

29.03.2012
KEDAI DAH DI TUTUP!
BARANG SEMUA DAH SOLD OUT!
TERIMA KASIH KEPADA READERS YANG SUDI DTG MEMBELI.





Salam semuaaa!
Weekend lepas aku g jualan gudang barang2 Corelle, Pyrex, Corning ware etc. murah2 giler! jauh lebih murah dar pasaran. Owner ni masuk tender sbb gudang simpanan kontena ni meletup and terbakar. So byk stok barang2 ni kat kedai dia. Aku ngan mak dan sedara mara dah serbu! kalau berminat leh pegi ke :


Rambang mata!!

Shoplots Jalan Rasmi Jaya 7, Taman Rasmi Jaya,
Taman Kosas, Ampang, Selangor
(landmark ada kedai mamak, kedai ni no 3 dr kedai mamak ni)
boleh call the owner kalo tak jumpa tempat ni. SUZANA 012-9101897

:TQ Google:

Aku beli design Sakura. dpt 36pcs. RM535. kedai ni jual loose pcs. tak de la jual sekotak ke hape. korang kene pilih sendiri ape korang nak. kebetulans abtu tgh ahri tu aku ngan mak je ada, siap aku bersila pilih!!

kira murah la.. sebab ptg smlm tu aku saje g usha rege pinggan makan kat Parkson ru.. sebijik RM66, aku dpt beli kat gudang ni RM15 saje. bukan kan berbaloi? so korang yg minat or mak2 or kazen2 or makcik2 korang pengumpul or pengguna brgn ni leh la serbu. Jualan ni until bulan April, while stock last! Corelle made in USA tau ni.. bkn made in Thailand or Japan! kalau hat ni berat pinggan nye. itu beza nya dgn made in USA.

aku dah mcm makcik2 sgt kennnn? hahahha... beli sikit2 la sbb insya allah thn ni ada rezeki leh [indah dah rumah tu, and of coz la sbb pinggan tu ada kaler PINK! wajib la aku beli kan? kan? cute tak??

5 comments:

Zana Nordin said...

besttttnyaaa
kalau ler dekatttt
harus gark ler memborong......

BotakBest said...

wahhh...bestnya ada lg ke clearance ni?? tempat dh best ni coz dkt dgn rumah.. nak gak pergi !! tp persoalannya ado lg ka?

BotakBest said...

nak jugak borong..tp ada lg ka clearance sales ni?? mau hadiahkan pada mak..

KAKLONG HOMESTAY BALOK said...

Nk g jgkkkkk....bg la almt kedai..or no phone..ada lgx sales tuuu

KAKLONG HOMESTAY BALOK said...

Nk g jgkkkkk....bg la almt kedai..or no phone..ada lgx sales tuuu