:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, November 28, 2012

Felinna Inchloss! - my own testimoni ;-)

Salam semua.

Me nk cerita produk hot di perkatakan ramai, FELINNA INCHLOSS! Oppsss sebelum tu ini bukan advertorial berbayar ye! Ni atas rase prihatin and me care to share about this product to all of you. And again, saya BUKAN PENJUAL ini produk!

Aku memula baca pasal Felinna Inchloss kt blog SEPET. Dok google infos , woahhhh menarik. Cerita ngan makcik aku dia pon teruja, so let's oerder kt SepetShop! Aku terima last week 19hb November. Woahhh giler teruja yuholsss! Mlm tu aku sapu kt perot, lengan, peha and muka. Motip utama nk KURUS KAN MUKA YG LEBAR PINGGAN NI. So lets try!

1st time pakai....

1. Wangiiiiiiiiii... yer takde bau halia ke pejadah kan?
2. Lembut je rase. Tak berminyak.
3. Tak panas. Rase cam mint2 gitu
4. Takde dating ke tandas bagai.

Pagi bangun sgt impress! Sbb badan rase fresh je. Baju bau wangiiiiiii! Wehuuuuuu!! INCHLOSS? Aku mmg malas nk ukur bagai. Tp aku timbang la mase memula pki berat aku dlm 63.7kg. Td aku timbang 62.6kg! Woahhh suka! Suka! Perut pon dah nmpk slim sikit. Padahal Rabu till Jumaat lepas aku g Teambuilding and mkn mmg tak hingat punyer!! Aku pon tak rajin jugak nk sapu, but hasil on off pki still ok.

Yg ketara aku nye selulit kt lengan dah nmpk pudar in just 3 days! Hebat tak? Aku tak propa, korang cuba la sendiri. Like makcik aku leh tahan GEMS tp dia skrg rajin gila pakai ni. Diia pon admit selulit, kesan2 gelap kt bbrp bhgn, parut makin pudar n kulit makin lembut, licin dan tampak cerah. So aku ngan makcik aku pon promote kt sedara mara.

Hasil promote and testimoni kami s3ndiri maka smlm aku order direct dgn 1 stokis ni beli 10 botol pd harga Rm50 sebotol. Happy  giler tghari td stok dah sampai. Semua teruja nk collect bhgn masing2!

Korang yg minat nk cuba leh google khasiat2 produk ni. Aku mls nk taip, sbb aku google takde pon org bg testimoni diri sendiri. So let me share with yuholss k. Korang leh order kt SEPET SHOP or nk tau camne cara nk beli borong aku leh guide.

Jumpa lg kalauuu aku rajin hapdet ye!

Let's get SLIM! RESHAPE! LOST WEIGHT! With FELINNA INCHLOSS, let's do it!

Wahhh aku mcm ajen plop dah! Hahahaaaaa....

Published with Blogger-droid v2.0.6

5 comments:

el said...

wahhhh aku makin teruja nak beli ni..woohoooooo..tang muka xleh tahan hahahaha...aku tang perut lengan peha vontot mmg mslh betul..insyallah t aku beli..nak beli ngan ko bleh..sbb ko beli byk dpt 50 haha

Neng Adah said...

Ko orde kat sape ye?

hawanie said...

sis..nk mintak guidance cara nk borong lotion felinna ni..

mamashikin said...

mmg best guna fellina...sy pun ada jual*promot*

salam kenal yer..

Hazey said...

Salam kenal,
Boleh join ke kalau you nak beli Fellina Inch Loss, boleh dapat harga murah.. kalau boleh I nak order 5 botol, kot2 dapat murah lagi ke?

Contact me : hazimah.samat@takaful-malaysia.com.my