:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, March 4, 2009

My 27th Birthday!!

"Happy Birthday To Me
Happy Birthday To Me
Happy 27th Birthday To Me
Happy Birthday To Meeeeeeee"




Alhamdulillah... hari ni genap umur ku 27 tahun.
So, hari ni aku akan siap kan satu homework dr mummy ila




Rules of the tag:
1) Make a list of what u want o your birthday
2)The list should be 10 numbers
3) post the image of this award to your posting
4) give it to 10 frens of yours ok, my 10 wishes!
--------------------------------



My wish on my befday:-
1) Di permudahkan urusan perkahwinan
2) Dipanjangkan umur & kesihatan yang baik
3) Kasih sayang yg berterusan
4) Di murahkan rezeki & zuriat (pas kawen laaa)
5) Diberikan Kekuatan untuk menempuhi dugaan
6) Di permudahkan urusan daam kehidupan & perkahwinan
7) Lebih sabar & tahan amarah - Boleh ke neh?
8) Dapat memulakan kehidupan dgn Ee dengan mudah
9) Semoga MIL aku berubah - AMIN
10) Ada tak sesapa nak buatkan aku "BIRTHDAY & BACHELOR PARTY" ?


------------------------------------------------------


Who`s after this? check it out~
NAN ADO.
Semua geng dah buat ler



Petikan kata dari EE:
Tahun ni Abang hadiahkan PERKAHWINAN untuk Sayang



"Sesungguhnya... Ikatan PERKAHWINAN ni la yg aku nantikan. Pengubat segala keresahan, kepedihan, kesedihan, kesakitan yg aku & dia lalui selama hampir 6 tahun ni... Semoga suatu hari nanti, dengan izin-Nya akan terlerai kekusutan yang berlaku selama ini dan aku mohon kami bersatu sebagai satu keluarga. Insya'allah..."

No comments: