:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, June 12, 2009

Story Mory

Lama dah x update kan? ishhhh. Saya bukan nyer malas, tp kurang rajin je (sila terima alasan nie). Last week balik dr trip memang berkobar2 saya nak update pasal trip tu laju2. Sekali carik cable camera tak jumpa... haihhhhhh. Pastu bila dah jumpa, saya busy pulak kemas2 ape yg patut (maklumla.. seminggu x de kat umah). Pastu mood malas pon datang. Ohh! ini semua sebab kabel camera yg ilang itew! Kijammm oooo...

Pastu pulak kan... saya JET LEG (cam la jauh sgt travel)... Badan saya letih2, pastu macam tak sihat je... so saya amat perlukan rehat yg secukupnya... kalo tak nanti saya TER amik EL la... MC laaa... lebey dasyat TERBELI MC (oh.. itu tipoo)

okey la.. saya COBA untuk menghapdet blog ini supaya tak bersawang... Esok saya busy hamattt! Xtvt berkeluarga sgt padat. di mulakan dengan :

1. Tgh hari: Kenduri Kahwin Sedara Mak kat Tg. Karang
2. Petang: Cukur Jambul Nur Annisa Sofea
3. Malam: Tahlil 40hari arwah Anjang

adehhhhh

No comments: