:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, October 23, 2009

I'm on MC today!

Rabu adalah MC. bukan ini hari yea kawan2... kenapa aku MC? kerana aku sgt mlas nk keje. dan somiku juger begitu (ececehh.. pakej baek punyer). Lepas g klinik, balik umah jab wat laundry jab (maklom laa, aku kan isteri mithali). Lepas siap semua, kul 11 pagi aku kuar ngan mum aku.
Kitorang ke Great Eastern Mall... g Aussino ada sales. Sales?? mmg selalu sales.. tp aku carik yg MURAH & BERBALOI je okeh.... last ak beli 2 tahun lepas. tp mmg byk giler aku beli, siap leh bg hadiah kat org... aku prefer beli KING QUILT COVER SET. murah je RM35.90 je. Murah je kan? 2 tahun lepas aku aku beli 10 set, kali ni aku beli 4 set je... sbb ape King? sebab aku x buh pon quilt dlm tu. penat la nk layann.. ape aku buat, aku lapik quilt atas tilam, peh tu bentang je quilt cover atas tu as cadar. just nice je tuk katil queen. ape yg aku suka, dia ada reversed pattern. kalo depan depan biru, blah belakang putih.. so korang leh la guna both side.. pilih warna yg korang suka.. Ber baloi kan? (sales ended 25/10/09)

:: 4 set termasuk yg dah di bentang tu :P ::

Lepas borong sini.. ke uSetan KLCC plak. mak aku nk beli handbeg dia pulak... tak pasal ngan aku2 sekali terikut nafsu serakah (salahkan nafsu ok).. astaga Alyn... ko lom gaji g shopping ape kes??? gilosss! ni kira kes jeles laa... Handbeg RM100++ (mau laki aku beghand aku ni kang). Opss lupa.. aku beli 2 helai baju jugak!! eiiii... mmg u-SETAN laa...hiks
ish.. x pasal ok abis shopping RM300++ dgn Stok Bidadari 10 botol dah RM420 = RM700 ++ (pengsan kejabbbb). Kalo aku g keje abis RM7 jer... adehhh
Pas balik shopping, aku g melawat anak kazen aku plak.
Welcome Khalif Adam
:: Ibu & Ayah Adam ::

Hi Adam... Adam cyg mommy tak??
(Ibu de pilih ADAM sbb terpengaruh citer NUR KASIH)
** kalo MC, bz betul! **

No comments: