:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, December 7, 2009

MC 2 hari noks!

huhuhuhuhuhu... aku dpt MC 2 hari. yahoooooooooooo
aku sakit kaki dah beberapa hari. So, pagi td baru aku g klinik setelah menderita sakit kaki yg brlarutan sejak khamis lalu. Bila sakit menyerang, semua anggota badan aku lemah gemalai la jadiknyer kan? Demam la.. selsema laa... pitam la... adeh... So pagi tadi jumpa doktor. Sebab ape aku MESTI jumpa doktor??

PERTAMA: sbb tapak kaki kanan aku sakit amat sangat. doktor ckp simpton2 cam nak kene gout. adehhhhhh. aku nak makan ubat pon takut... Sebabnyer
I
I
I
I
I
V

KEDUA: Sbb aku dah delayed period seminggu lebih.. so aku amat takut nak ambil ape2 ubat. walau bagaimana pon, aku dah wat test, and result nye seperti di atas. so, sbb kedua jumpa dktor untuk tanya pasal period aku la... tp doktor ckp tunggu lagi dalam 2-3 minggu lagi..erm.. kalau ada rezeki aku, adalahh kan.. kalo x de, redha je.. korank doa2kan la yea...kalau till another month x period jugak, meaning hormon aku dah larrik ja kannn.

KETIGA: Lift shutdown!! di sebabkan kaki ku sakit dan esok till lusa plak leh mentenance block ckp TNB dtg nak potong letrik block aku ni. aku siap2 mintak MC . ikut ati nk mintak 3 hari. tp tercakap 2 hari lak. takpe, rabu kalo lift x ok, aku EL je lahhh... hahhhaha. ni semua gara2 pnduduk2 lama yg x mau byr mentenance. sial okeh pangai!!aku byr tauuuuuuu!!! unfair pd yg byr mentenance. aku doa2 la yg x byr2 tu umah derang tingkat 10 ke atas. bar keta lutut ko nak turun naik atas. nasb umah aiu tingakt 8 je. manyak ONG maaaaaaa....

**rase cam nak drive ke Melaka je skrg ni, nk leak ngan suamikuuuuuu**
ek... bukan ke ko sakit kaki td?

No comments: