:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, December 19, 2012

Hit & Run

Salam.

ISNIN on my way to office, depan Victoria Station Jln Ampang my Forte kene langgar! Berderai hati hakak tgk kuda ku lari gagah berlari kene langgar! Masa tu aku kt lane kanan, depan sket tu biasa ada kete benti nk masuk kanan hala AmpWalk tu. Elok aku brek, bedebuk kuat plak tu kene bumper.
Aihhh awat buduh bwk motor blkg kete??? Aku tgk brother tu muka Mat Indon. Sebab aku lane kanan, aku angkat tgn suh park kiri. Aku signal ke kiri. Takkan nk benti lane kanan kan? Dah ler jem situ pepagi. Elok aku park, org2 kt bus stop tu ckp MOTOR BIRU YG LANGGAR KETE AKU DAH BLAH. Mmg tak dan nk amik no plat ke apa kan. Aihhh BARUAAAAAAA, *maafkan saya*

Yg kelakar ms aku kuar kete siap ada motor merah, and ada sorang pakcik indon g usik kt bumper tuh. Terus aku SOUND, sekali bila makcik aku ckp bkn org tu, rase cam lawak plak g marah org tu. *owh maafkn sy pakcik indon!*. Ok, lets masuk kete and pegi keje...

Smpi opis call laki. Bermuram durja kekasih kesayangan kene langgar. I is emo okeh! Aku mmg cenggini... plat number kete patah ke, kete kotor ke, tercalar ke.. leh jd emo, jd stress! Ntah apa apa ntah! Bak kata Ee, kalo dia belikan BMW mau aku tidur dlm kete kt basement! Hahaha...

Well redho jelah.. aku syak mamat Indon tu takut kot, maybe takde permit and takde lesen. Tu pasal blah camtu. Kalau rakyat kita sure nk gaduh gak sbb mungkin motor dia pon rosak ke hape. Nmpk kebodohan di situ kenapa KO BAWAK MOTOR BELAKANG KERETA?????

Benda nk jadik, tghari ada agent belanja mkn Japanese Food. Ada razeki lain kan? Tq you sejukkan hati I !

Balik lunch, bbm Ee. Teringat over the weekend kitorang laki bini belek2 catalog kete Kia Sportage & K5 cadang2 nk tukar. Selalu kalau kita citer2 psl kete baru, kete yg kita pki ni mesti jadi "HAL" kan? Based from eksperience gak ni. Like ms nk beli Forte ni, Waja asek rosak je. Sampai kitorang ckp camni "waja, jgn merajuk. Kita still pki waja jugak". Terus pastu ok, mcm kete Herbie kan?

And pg td aku ckp yg sama kt Forte!

Tahyul la ko nih!! Bluwerkkkk!


Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: