:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, June 6, 2014

Ngidam

Salam Jumaat

Wahh tajuk nak top je.. hihi.. lately ni kan tak sihat so tekak ni mcm nak mcm2 je. Tapi ngidam bulan puasa lagi tak leh blah.. Since sekarang kene soft diet so makan pon tak berapa lalu.. tekak mulut rasa payauuu je.. tu yang terngidam2 bagai.

SKITTLES HUJAU penyelamat bumi!

Since sekarang macam terajin muntah meloya.. maka ni yang terpaling best aku ghase. Nak makan mangga masam tu cicah kicap pedas a very big No No No! makan benda ni pon jadik laaa..

TAUHU SUMBAT

Tauhu kan lembut.. oh nyumss! tp buh cili sket laaa... mana sedap makan telanjang gitu je kan. Super sedap!


eh actually byk benda laaa.. tapi ada yg aku makan gak pastu bluwerkkk semua! huhu... Tapiiii!! semalam pas anta mak g check up kt spital aku balik umah nenek aku. Siap request kt makcik aku nak French Toast! Simple je.. tp kalo ko dah teringin memang nak sangat la kannnn? Apatah lagi dpt makan. Alhamdulillahhhh.. nikmatnye rase!


ok tu je nak citer. Pehal ntah arini nak update mcm tunggang langgang je ghase. 

- Bubye -

No comments: