:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, November 3, 2008

Maraton Kolam Ikan <"--I>

Adoiiyaiiii... ni la penangan nyer... Saya membontot tunang saya ke Kolam Ikan. Pagi pagi lagi dah ke kolam. siap bekfes kat situ lagi.. Pagi ni kat kolam Kemensah. Ok gak tempat ni, ada tempat duduk yg agak selesa la... so, saya baca majalah + surat khabar sajork. dia tegar memancing!! Kat Kolam ni dapat la 2 anak talapia.. adoiii...

Breakfast dulu.. nasi lemak sajork
Saya dengan ikan.. mana satu pilihan hati awak??

gedik giler ikan keli ni, kang aku tangguk baru tau la...

Pemancing ikan yg tegar

Lepas balik dr kolam kat Kemensah ni, Kitorang pergi plak Mines. Konon nak tgk wayang. tp x de pon citer best. So, lepas layan Tepanyaki, terus ke Kolam ke2 kat Minlon Serdang... Apakah?

Kolam Minlon, Serdang.. banyak apek sioll

Mata kail + mata air = Air Mata

No comments: