:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, November 13, 2008

Nak Makan Tapak Kaki??

Lepas berbaik2 ni, hrmmm..ape2 yg nak sume dpt. best! best! motipp?? hahahhaha... selalunya kalau gaduh2 mesti pastu baekkkk ala2 cloud 9. Biase nyer, saya mmg suka banget saat2 lepas gaduh. nak nak gaduh tahap besar-besaran. "Pulangan" nya harus besar-besaran dong!

Ok..ok.. saya dah "rujuk" ngan tunang saya. (podachitt.. poyo!). Saya malas la nak rajuk lama2, sbb saya x tahan rindu la uolss. Saya kan nak jadi perempuan yg baik okey! Hari Selasa tu dah baik melalui Y!Messenger. Tu pun sbb hal rumah yg tertangguh tu. kalau x sbb merisau pasal hal rumah tu, maybe saya lambat sikit kot nak baikkk.

Ptg tu saya call dia, ajak jumpa.. nangis2 gitu. sbb utama ajak keluar, sbb nak mkn la.. mak saya x masak, so that harus la paksa Ee amik saya. hahhahaha.. mamat tu dah la tgh siapkan tender, saya paksa2 dia. jadik wajib dia kasik saya makan dulu, kalau x majukkk lagi kang. Paaangggg!!!

Semalam saya x drive, saya suh dia amik. ni lah dia... pas gaduh, terus jadik ala2 hamba si puteri.. harus layan Tuan Puteri Si Comot nih. Saya teringin nak pau dia TePaNyAki. harus pau yg mahal2 sket. So, pergi Jusco, dr nak mkn Tapak Kaki terus je Steamboat Johnny. See? sekejapan je selera saya berubah kan? Ok la layan je kan..

Abg "Johnny" tgh masak Steamboat.

Siap... betul ke cara masak camni?

Wehh.. licinnn
dah.. jom balikkk.. opss, pi bayar..pi bayar..

No comments: