:: Mr & Mrs Ee ::

Sunday, December 21, 2008

237 Missed calls!!

Giler ok!!! saya punya la risau cam org giler mencari tunang saya sejak tgh hari smlm sampai subuh ni ok!. Saya call pagi smlm dia kat kolam pancing.. pastu tgh ari x dpt2. naik meroyan saya di buatnyer. pukul 5.30am td dia call saya. dengan alasannnn "Abg sakit2 badan, lepas balik mancing mkn ubat terus tido. ni baru bangun". giler ok laki aku nih!! pelik punya manusia. dia boleh jer tido lebih dr 12 jam tanpa mkn or pergi ke tandas.

Ini bukan 1st time dia buat saya camni. few time la dia "hilang" camni. ada sekali tu dia hilang, sampai saya nak report polis ok! bila dah jumpa.. elok je ckp pergi main snuker!! ya... itulah bakal suami saya yea puan2 sekalian...

To my dear musyukkk... tolong la jgn buat saya meroyan cam org hilang laki key. habis kawan2 awak pon turut merisau sesama ngan saya tgh malam2 buta. sekeh nakkk???

No comments: