:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, December 26, 2008

Tepanyaki vs Tapakkaki!!

Sengal ok!! baru nak feeling2 sedap mkn Tepanyaki tp amat mendukacitakan. Smlm pergi Mines, so lunch decide nk mkn Tepanyaki. ok amik order... saya makan cuttlefish set & Ee plak Beef + cuttlefish set, and side order Gyoza.

Lepas order, mamat ni terus je letak copstick, sudu & tisue. Meja plak kurang bersih ok! cam org tak de mata lap meja. walhal saya dah tegur tang mane yg perlu di bersih kan. ok, pastu serve nasi plak... pastu menungu & terus menungguuu. 10 minit kendian, hantar lauknyer plak... haremmmm!!! SAYUR LAYU, GARLIC PAHIT, SOTONG X FRESH, SIKIT PLAK TUHH, JERUK LOBAK pon x der okkk!!!! ok, tak pe.. sabar.. then saya pegang nasi tu pun dah sejuk. apa lagi.. suh tukar lain! pastu tanya soup miso tu , org tanya baru nak bagi... wei aku hangin neh!!!

Makan ngan rase x puas hati. tapi malas la nak bising. dah settle, mintak bill... laki aku ckp ada dia charge "GYOZA" ... wallawehhhh.... saya pon ckp la dpt pon gyoza, then saya ckp cancel je la Gyoza tu then bayar ape yg kita makan je lah... Boleh eh, Manager dia suh tunggu 2 minit. eiiiii... mak bengang dah ni, aku ulang byk kali x mo gyoza tuh. pastu sambil tunggu bil baru, Si Manaer ni ngamuk2 kat staff dia. ha... padan muka! ko len kali org mkn serve elok2 tau... kalau aku tunggu, mesti entah ape2 cara ko goreng Gyoza aku tuh!!

Ee muka dah semacam... dia kata makan je la.. saya ckp... "No, No, No.... kita sbg customer , kita bayar tau service dia, tp kalau serve cam ***** kita kene ajar dia ..". hahahahaha... "HAK PENGGUNA" ok.. hehehehe... puas ati ok dpt buat org camtu. skrg ni, mcm2 org guna tektik untuk tipu.. bukan ape, kadang kita kene ajar derang, supaya x kene kat org lain..

Dengan ini... "MR TEPANYAKI" @ "MINES SHOPPING FAIR" dah aku blacklistkan..

Sayonaraaaaaa!!!!

P/s: Sesapa kat luar yg ske mkn tepanyaki, suggest la kat mane tempat yg sedap & tip top service eh...

No comments: