:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan

"Sungguh cantik kain pelekat
Dipakai orang pergi ke pekan
Puasa Ramadhan semakin dekat
Silap dan salah mohon dimaafkan"


Malam ni kita akan start bertarawikh, dan esok kita akan mula berpose. Dengan ini, secara jujur & ikhlas nyerr aku memohon ampon dan maaf sekiranya ada kesilapan dan tutur kata pada kowang semuaaa.. ye la mane nak tau kan korang terase ngan baris2 ayat dlm blog aku nii kannn.. so kita ZERO sesama okehh??
Ramadhan Ini
Tahun ni merupakan tahun ke-3 kami sekeluarga menyambut pose tanpa Arwah Abah (Al-fatihah). 15 Ramadhan kali ni juga, genap la 3 tahun Arwah meninggalkan kami semua..
Tahun ni merupakan tahun pertama kami akan berkumpul berbuka pose tanpa Arwah Anjang ... (sedih mengingatinyaaa.. sian anak bini dia kan?) Pertama kali mereka bersahur + berbuka tanpa "suami & Abah" ... (sedeyyy.. aku dah rase dulu... buka pose sambil mengalir air mata) :( aku harap mereka tabah...
Tahun ini jugakk... aku berpose bersama SUAMI... hehehhe.. "syg makan je simple2 okehhh?!!"... bukan ape... family aku ni buka simple je.. beli kuih sket, then mak aku akan masak 1 dish cam mee goreng ke, mihun ke, kuetiaw ke... camtu je kan.. TP.. Laki aku suka NASI okehhhh... camne tu.. kene adjust lah yeaaa
okey la...
Selamat berpuase semuaaaaa

No comments: