:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, September 17, 2009

Entry Makan2 Lagik

Mampos! entry makan2 lagi...
sape yg lapar, sila skip my page ni
Ni cerita buka puasa dgn office mate kat
Buffet Ramadhan paling murah kat 5 star hotel
JW MARRIOT, Starhill
RM62.10 nett
Berbaloi2! (eh berbaloi ke untuk aku?)
Aku + Rashid Sidek :D
Aku + Jelitasawan


Food served at Pool Side. Level 6

Kueh Mueh + Nasi Ayam

Bread Butter Puding + Manisan

ROti Jala - TERBAEKKK!!!

Satey Pon sedap

Nasi Dagang + Tandoori

Pasta + Salad

..............................................................
Berbaloikah??
Ape yg aku makan??
- Salad + Pasta Sepiring
- 1 Keping Bread Butter Puding
- 2 Keping Roti Jala
- 5 Cucuk Satay
- 1 cup Lei chi kang
- 1 Piring kecik buah2an
- 2 slice kambing panggang - yummy!
...........................................................
Kenyang giler!!!
Wahhhhhhhhhh
mau nangis!! mcm2 mkn aku x dpt rase!!
ada KAMBING Panggang, LAKSA, NASI DAGANG<>
Apepon , team aku happy.. sbb Big Bos bg 2 thumbs up! Bos ckp next year buat sini lagi!!

No comments: