:: Mr & Mrs Ee ::

Sunday, May 6, 2012

Pengubat moody!

Hari ni mood sedikit merudum. Penat sgt minggu ni, ntah ape ape jer kan? Padahal minggu ni aku keje sehari je. Khamis je aku datang keje. Isnin mmg aku amik cuti, Selasa Labour Day aku dok muntah sampai lembik, elok plak laki aku kt Klang mancing. Mkn je ubat yg ada. Rabu ingat nk mc, tp malas nk g klinik. Melepak kat umah je. Khamis keje, demn bos baru aku dah masuk! Nice sgt Jumaat tu tgh mlm aku dok memerut 6-7 kali. MC la kan?

Semalam seyes malas nak keluar, maybe penat sbb Sabtu tu duk melayan Esya ngan Abg Kakaknye ke KLCC (tu later2 aku citer). So malam nye tu semua kefenatan, kul 10mlm semua dah tidur. Kul 3 am aku bgn kelaparan, tgk2 adik aku yg kecik t upon tak tidur sbb dia kata tidur awal, la ni tak leh tidur Pastu dok selongkar makanan tak sudah, nallaaaa makan megi pama kul 4am!

Ahadnye tolong mak aku masak nasi ayam. Lepas makan aku nak tidur. cuaca dah la panas. PAsang ekon je manjang. Ee ajak keluar punyaaaaa laaaaaa malas nak bersiap. Lepas asar baru keluar. Tu pun seyes takde mood. Tapi teringin nak minum air Hazelnut coffee kt Oldtown. Dapat la layan sejuk2 punyeeeeee!


Lepas tu baru ok sket, terus g Cash Converter. Tempat peberet hubby. Aku ada la grab brg sket. Sebelah tu ada Gulatis. Nak masuk ke idok? Aku jeling2 ege mahal2. Ratus2 nye rege. Koaser kot nak pakai baju mahal2 skrg. Sbb bukan anak dara lagi pon, takde org nak tgk. Kahhhhhhhhh… g keje skrg pun jarang pakai baju kurung. Nak g wedding pon malas. Sampai baju raya last year pun baru 2-3 kali je pakai.

Tapi masuk jugak. Sbb nak carik baju raye kitew lerrr! Baju Ee last time aku buat 3 pasang sekali. so tak yah sesak2 minda nak buat baju dia. This year kaler Green Apple. Payah nak carik kaler yg berkenan. Masalahnye bila pilih kain, mata mesti nak juling ke kalaer PINK or PURPLE. At last dapat gak kaler impian. Murah2 je aku beli. Sekarang Gulatis tgh promos till 80%. So sepasang RM138, now 3 pasang RM100. Ok sgt la tu. Last year mase kazen aku kawen aku ada beli 3 pasang, ada 2 pasang tak jahit. Kalau mak aku rajin dia jahit 5 pasang sekali kot tuk raya ni.

Wehuuuuuuuuuuuuuuu!



Thank you B!
Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments: