:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, January 16, 2013

Felinna Inchloss - Tips kurus & Promotion!

Assalamualaikum

Nak share penggunaan Felinna Inchloss. As usual based on my experience ye.

Sapuan:
Selepas mandi. Aku pg tak dan nk sapu and usually pki mlm. Nyaman je rase. Sapuan secara bulatan putaran jam tu supaya betul2 resap. Kuantiti ikut selesa korang.  Aku sapu kt perut, tepi keliling pinggang, lengan, peha dan tempat yg ada selulit. Muka pipi pon aku sapu. End up muka aku nmpk mcm org sakit sbb cengkung. Muahahaha!

Pemakanan:
Aku sebolehnya kawal pemakanan. Ape guna sapu lotion nk bakar lemak tp mkn nko mcm tak leh nk tolak tepi. Ini terpulang effort masing2. Mcm aku baru abis sebotol tau tp dah drop 4kg+ dlm masa 5 minggu.

Bfast - selalu aku amik kul 9am. Pilihan ringkas je. Minum milo or horlicks 1 cawan campor nestum or oats. Or soya suku mug bancuh 2 sudu ESP shaklee + air sejuk semug. Burp kenyang.

Lunch - nasi suku or half. Ayam or ikan ngan sayur. Tp mmg jrg mkn nasi. Kadang ratah ayam goreng seketul ngan sayur je. Nafsu nasi mmg kurang. Kdg tgk nasi pon nk muntah. Mkn nasi kalo aku tringin je. Or mkn mihun sup or tom yam nyum nyum nyummy!

Aku mkn mlm awal sblm kul 8. Tp mkn pon kdg2 je. Mmg jarangggggg aku mkn mlm. Mkn kurang amik nasi. Selalu pas keje g lepak Pavi mkn roti or g Japanese Restaurant mkn salad ke, grill fish, tofu or miso soup. Kalau lapar mlm aku minum susu or soya 1 mug or cornflakes dgn susu je.

Air - penting minum byk air.. air kosong ye! Air manis hanya di waktu pagi je ye! Pastikan cukup 3 liter!

Eksersais - ok ni mmg takde sbb i is femalas!

Yg tak biase jgn follow tips aku ni. Kang korang pengsan tak pasal je. Yer aku mmg kurangkan mkn. Bila kita didik oerut kita mkn small portion insyaallah mkn sikit pon kenyang. Pucuk pangkal diri sendiri. Nak usaha nk ikhtiar nk disiplin.

Kalau pagi ko mkn Nasi lemak Nasi Goreng Mee Goreng Teh Tarik bilanye nk surut? Lunch nasi penuh ok kot. Tp kalo sehari 3 kali mkn nasi ayoyoyooo... sendiri mau ingat! Time tu jgn ngeluh ckp sapu losyen nape tak de effect?

Ok itu je tips nk share... till then.

Sape nk order Felinna InchLoss meh sms/whatsapps @ 012-2456 279

Promo:
Beli 2 botol Felinna InchLoss dpt FREE GIFT yg comel ni eh. Suka takk? Jom order! Sms/whatsapps code "Felinna + FREE GIFT" @ 012-2456 279

No comments: