:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, January 30, 2013

Menggila di ThePopLook !

Salam semua..

Nak share! Nak share! Nak share!

Ini adalah suatu KEGILAAN yg aku tsk boleh kawal. Macam tindakan refleks kekdahnyeee... hidup boleh huru hara kalau tak dpt click bila tiap kali ThePopLook *bold di situ* launch baju baruuuuuu.. arrrghhhhhh *tarik tarik rambut!*

Serius tiap minggu Abg Posto akan anda baju2 aku. Kahhhh... ada sekali tu seminggu smpi 3 kali TPL launch baju baru. Siap aku click byr click byr! Baju sampai ada yg tak menarik or terlalu besar aku return je. Ala policy dia amat mudah. Return at our own cost and TPL deduct 5% je. Pastu balance credit dlm bentuk voucher. Next purchase redeem n top up sket. Tu pasal aku tetiap minggu beli bajuuuuu kt TPL.

Sampai ada 3 maxi yg aku blum sempat pakai. Asek beli pastu pki tak tau bila. Hari tu pki sekali semua dok puji. Lawa sgt g keje. Malu ai tawww. Blouse mmg byk! Tiap minggu 2 helai rembat. Merasa thn baru ni baju baru je awok. Mood ok. Amik mood!

Pagi td bbm laki..

Me: D, hari ni untung jual losyen RM200
Him: fuiyooo.. byk nye
Me: tp mummy baru je beli baju TPL 5 helai. Claim return voucher. So kene byr RM188 je.
Him: mcm mana nk nmpk untung. Asik shopping on9 jer
Me: ye la duit modal mintak je. Untung mummy shopping la. Tu pasal D tak yah kasik duhet Shopping skrg!
Him: bijakkkk sgt!

Kihkihkih... skrg aku pening. Byk baju tak leh pakai *buat sementara waktu*. Sadisss... shotonk ttp shotonk! Nanti dah tamat tempoh aku kerja keras lumur felinna inchloss 24jam n bungkus balik dgn PB Korset! Oh itu azam 2014!

Td laki dah pesan... ape susah2 ikat balik badan tu dgn korset! Yerrr itu adalah CABARAN! Let's sahut cabaran 2014!

Sekian dr sy Die Hard Fan ThePopLook.com!

1 comment:

Azalina M.Salleh said...

wowww banyak nye koleksi kamu manjer... hehehe saya pun nk amik gambar koleksi baju la..... hehehe

nk jual losyen jugak la... hahaha leh shopink poplook.... huhu