:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, May 5, 2015

Pedih... rintihan si anak kecil

AssalamuLaikum

Cuti panjang hari tu kita di kejutkab dengan berita kemalangan ngeri melibatkan Pajero Sport dan Myvi yang di katakan berlumba di highway Duke. Sangat2 terkesan sebab mangsa ada mempunyai anak2 yg masih kecil yg sekelip mata menjadi yatim piatu.


Mungkin foto di atas ini menjadi simpanan untuk kenangan mereka sekeluarga.ya allah sedih! Pilu! Terasa pedih tersiat rase hati ni membayangkan apa yang anak2 kecil ini bakal lalui...


Menangis aku tengok video budak budak ni. Serius... aku yang dah berusia 33 tahun ni pun masih rase perlukan mak ayah. Masih merindukan arwah mak dan abah aku. Masih menangis kalau teringatkan mereka. Aku tak dapat bayangkan mcm mana rase kekosongan yg adik2 ini lalui. Ya allah.. hibanyee... Tercarik2 di mana papa di mana mama? Sobbbsss


Rin
Rintihan dan harapan seorang anak kecil. Moga pemergian ahli keluarga adik2 ini di berikan pembalasan yang setimpal ke atas orang yang menyebabkan kemalangan ngeri tersebut. Moga adik2 terus cekal dan di berikan kemudahan dalam urusan kehidupan harian. AL-Fatihah...

=====================================

Kerana FMC nama.myvi semua terpalit!

Serius shit! Aku benci kete2 yang CC rendah tapi nak acah acah cucuk2 kengkonon laju nak mampos kete korang tu. Yang tak tahan modified enjin kaw kaw tp sempotttt ok enjin kete kau tu kalo nak lawan kete yang sedia ada. So please laaa..  sedara diri sket. Kalo kete ko tu dah untuk kegunaan harian tak perlu kot nak acah acah mcm nak race! Bladihelll!

Aku marah sbb aritu kat highway akleh main cucuk2. Sekali aku tiaw mencicit enjin kete kau! Nasib tak barai derrr.. so dont be so stupid! Jalanraya bukan temapt untuk.kau tunjuk handal.#eh aku pun terlumba kejab.

Yang khabarnya ANAK DARA yang racing ni APE BAHALOL SANGAT KAU NI? Mak kau tak marah ke kau berpeleseran kat luar malam malam? Tengokkk??  Anak dara race kete. Hebat sgt kan ko dik? Aku siyes tak paham, mak aku dulu paling last kul 10 aku mesti balik! Mesti ada kat rumah dah. Haihh tak pahammm la... oh lupa aku takde kete. Sbb tu aku takde berpeleseran menjalang kat luar dedulu.

Ok lahhh.. byk plak aku tercarut. Moga peristiwa ni menjadi pengaajran dan iktibar untuk kita semua.

Al fatihah buat semua mangsa korban. 

1 comment:

Nurul Aula said...

Semoga roh mereka dicucuri rahmat. Semoga Allah SWT lindungi anak anak tu.ameen.