:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, January 27, 2016

Salam 2016

Assalam semua..

Ada lagi ke yang singgah sini? Konon nye azam tahun ni nak rajin sket update untuk kenangan sendiri la.. Seronok bila kebek balik kisah yang lalu... Owh aku pergi sini aku buat itu aku makan itu ini.. Especially bila memori dengan orang yang kita sayang kannnn


Oh yea mulai January 2016 aku officially dah berhenti kerja dan mulai bulan ini aku adalah penerima pencen ilat Socso! Alhamdulillah perancangan aku untuk berhenti kerja dalam masa setahun leps aku kembali bekerja semula tahun lepas Allah permudahkan.

Banyak dugaan aku dalam 3 tahun ni tapi redha adalah yang terbaik. Allah tak akan duga kita di luar kemampuan. Betapa hebatnya dugaan ini tapi Allah itu adil... Rezeki yang dikurniakan jugak Allahuuu sangat dasyat bak sungai yang mengalir tanpa henti...

Semoga tahun ini dan tahun mendatang aku terus sihat.. Later2 aku menulis lagi, byk gambar gone sebab handphone lama kaput! So stay with me! Muahhh ciket!!

Yang sedang dialisis,
Aellynn Zack
27/01/2016



1 comment:

A.I said...

Alhamdullilah..Allah dah aturkan cantik perjalanan hidup kita.. yg penting kene kuatkan semangat je.

luv u my beloved gengpencenilat!