:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, May 13, 2009

Aku Menangis Lagi...

Dah petang... lepas office hour tadi... collegues aku g rajin giler amik surat kat letter box bawah.. aku pon check punya check ada plak 1 sampul pos exress untuk aku. hah1 baru teringat Kak Moon cyberphotog janji nk anta CD kawen aku aritu. (album lom siap, harap maklum). So, dia bg CD je dulu....

Tgk punya tgk... terlihat beberapa keping gambar. Sob.. Sob.. Sob... aku x boleh nk click gambar2 itu. Bila aku tgk gmbar2 tu.. aku sedih, aku hiba, aku menangis... Ini adalah antara gambar terakhir kenangan aku bersama Arwah Pak Anjang aku tu bersama isteri & anak2. Masa aku sanding dia tak ada, ketika tu dia berada di Tanah Suci untuk membuat Umrah. Alhamdulillah... sempat arwah tunaikan hajat untuk melakukan ibadat umrah. Tika ni, arwah masih sihat.

Gambar terakhir Arwah 40hari sebelum meninggal.

P/s: hari ni tahlil hari ke 7 arwah. Al-fatihah.

No comments: