:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, May 28, 2009

Award Irma Hasmie

Morning all
Hari ni awal giler aku sampai. Pagi ni tumpang aunty aku. hubby aku g site visit kat Klang. tu yg subuh gajah aku dah sampai opis. Di pagi yg hening ini... aku akan siapkan tugasan dr Cikgu Irma ni.

Syarat menerima award ini :
1.Pastikan jantina anda adalah perempuan
:: yea. my gender is Female ::
2.Copy badge sebagai award anda
:: udahh.. ada di atas tuu ::
3.Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
:: Rambut leh buat mcm2 fesyen ::
:: Baju pon fesyen2 gak.. ropol2, bling2 ::
:: Bertudung kayaknye seperti Wanita Melayu Terakhir::
:: Bley branak - tp aku lom rase la kann ::
:: Bley "pau" husband. Cthnyer - mintak HP ke, DSLR ke, duit banje ke ::
:: Bley mekap tahap gaban cun melecun, kalo lelaki haruks la NOKS kan?? ::
:: Sbg pompuan, aku bisa mencairkan hati somikuuu kahhhhhhh ::

4.Pass kan award ini kepada girl-friends anda :
Aku x mo ng kat sesiapa.. pasti semua kaum hawa akan buat mende nie..

No comments: