:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, May 21, 2009

Terhegeh-hegeh!

Aku ni apesal la pas kawen makin malas or makin x de idea or x de cerita or x de mood nk update Blog?? ni baru terhegen2 nk upload cerita2 lama.. adoiyaiiii

Ketibaan Org Sabah Bahhh
kita mulakan cerita yg sedikit fresh la eh... Selasa aritu aku g ngular jumpa Kak irma dr Sandakan sabah ni ha... cantik giler mak yong neh.. muka cam Irma HAsmie awek abg bil tuhhh...

Kami yg hadir di Sesi Siang

Ni model Size baju kot
Dr Kiri: Size S - Bibu, Size M- Sya & Size L - Alyn
========================================
Menyambut Ketibaan Org Riyadh
Ni pulak cerita lama sehhh.. tp haku nk upload gak! Jutaan TErima KAsih Pada PhotoG Apis.. saya cilok ehh!! korang layan je la citer basi aku ni ehh...(sian aku)

EE yg berkenan ngan Danish - ehemmm

eh, daku bertudung??


1st time jumpa Yam & Teha
Kamu sgtlah gebuss Teha, Yam x cam org petnen

kekecohan Mak2 ayammm brand!


gambar kenangan...eh tuan umah x de sini eh??

No comments: